Termeni si Condiții Generale

(denumite in continuare “TCG”) pentru comercializarea produselor prin intermediul magazinului on-line www.dolceflora.ro

Comerciantul – date de identificare și contact

Site-ul www.dolceflora.ro, denumit in continuare “dolceflora.ro”, este deținut si administrat de societatea Local Taste SRL, cu sediul social în București,  str. I.D. Mendeleev, nr 6, ap 3, sector 1, CUI 34765199  și nr RC J40/8525/ 10.07.2015, având contul deschis la BCR, Sucursala Griviței,  sector 1, București,  IBAN RO 90 RNCB 0086 1464  7349 0001,  reprezentată de  Radu Florin Remus, cu funcția de administrator.

 

Produsele comercializate

Produsele expuse prin intermediul site-ului dolceflora.ro sunt comercializate persoanelor fizice având vârsta peste 18 ani, la data emiterii comenzii, precum și persoanelor juridice, cu aplicarea corespunzătoare a prezentelor TCG si in limita stocului disponibil. Mențiunile efectuate pe site în privința produselor comercializate, in ceea ce privește existenta acestora în stocul vânzătorului au caracter informativ și estimativ, fără ca mențiunea “în stoc” sau alte mențiuni similare sa creeze obligații în sarcina vânzătorului. Pe cale de consecință, posibilitatea onorarii comenzii efectuate, la prețurile afișate pe site la momentul efectuării comenzii, va fi apreciata în funcție de stocul disponibil la momentul primirii efective si verificării de către vânzător a comenzii. În acest sens, cumpărătorii trebuie să aibă în vedere că, în cazul comenzilor formulate prin intermediul mijloacelor electronice, acestea vor fi analizate în termen de maxim 1-2 zile lucrătoare de la data formulării lor. Astfel, anunțurile publicate pe site, inclusiv cu privire la disponibilitatea produselor la prețul si în condițiile expuse, au natura juridica a unor propuneri adresate unor persoane nedeterminate, neputând fi considerate oferte irevocabile în vederea încheierii contractului. În măsura în care vânzarea produselor se face pe baza comenzii formulate de cumpărător, contractul va fi considerat încheiat in mod valabil la momentul expedierii de către vânzător a confirmării comenzii. Societatea nu consideră în nici un moment o comandă neconfirmată ca având valoarea unui contract. Contractul se consideră încheiat la momentul expedierii către cumpărător a email-ului ce conține confirmarea comenzii. Confirmarea comenzii va fi posibila doar în măsura în care produsele comandate se află în stoc, în aceleași condiții cu cele expuse pe site la momentul emiterii comenzii de către client, fără să poată fi angajată răspunderea vânzătorului în cazul imposibilității onorării comenzii, pentru neîndeplinirea acestei condiții. Existenta produselor în stoc și perfectarea contractului va fi confirmată de către vânzător cumpărătorului printr-un email/telefonic, în funcție de datele de contact menționate de către client în comandă. Contractul este considerat încheiat în forma simplificată între părți, în limba română, pa baza comenzii expediate și a confirmării comenzii, cu aplicarea prezentelor TCG care fac parte integrantă din contract.
Toate fotografiile prezentate pe website sunt cu titlu de prezentare, acestea putând diferi în funcție de stocurile disponibile/natura produselor etc. Preturile afișate pe website sunt în RON, dar nu conțin și contravaloarea transportului, suma ce va fi adăugată la totalul de plată. Nivelul costurilor de transport este prezentata la secțiunea “Livrare“.
Dacă apar erori și unele produse sunt postate cu un preț greșit, veți fi contactat și veți avea opțiunea de confirmare a comenzii la prețul corect sau de anulare acesteia. Dacă nu puteți fi contactat, comanda va fi considerata anulată și se va recurge la procedura de restituire a sumei plătite. Nu ne obligăm să onorăm comenzi ce au ca obiect produse al căror preț este greșit, iar greșeala este sesizabilă, prețul expus neîncadrându-se în grila noastră obișnuita de preturi.
Ne rezervăm dreptul de a schimba prețul produselor postate pe site în orice moment, cu excepția produselor care fac obiectul unei comenzi confirmate. Preturile produselor pot fi subiectul unei negocieri doar în cazul unor cantități mari și/sau în funcție de condiții specifice stabilite prin acordul parților.

Comanda

Vânzătorul va pune la dispoziție doua posibilități de a comanda produsele comercializate, respectiv:

Comanda Online

Este necesară înscrierea pe site, pe pagina dolceflora.ro, cu introducerea tuturor datelor solicitate și furnizarea unei adrese de e-mail validă pentru confirmarea înscrierii. După completarea formularului de înscriere, clientul va primi un e-mail la adresa specificată în formularul de înscriere pentru a confirma înscrierea pe site.

După confirmarea înregistrării clientului în baza noastră de date, acesta poate începe selectarea produselor dorite într-o comandă. După finalizarea comenzii, clientul va fi contactat în cel mai scurt timp posibil (cel mult 1-2 zile lucrătoare) de către un reprezentant al companiei noastre pentru a i se confirma disponibilitatea produselor dorite în stoc și pentru a selecta modalitatea de livrare si plată. Clientul are obligația ca după primirea confirmării de comandă pe email, să verifice cu atenție toate informațiile și să notifice imediat angajații companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi ținută responsabilă pentru orice întârzieri sau greșeli de comunicare cauzate de greșeli ale clientului, omisiuni, întreruperi, ștergere de fișiere din email, erori, defecțiuni, viruși, întârzieri în operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicație, furt, distrugere sau acces neautorizat în bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei.
Comenzile efectuate pot fi modificate de către client, anterior primirii emailului de confirmare, sau ulterior, cu acordul vânzătorului, dacă produsele nu au fost cel puțin pregătite pentru expediere, cu condiția comunicării scrise și telefonice a acestor modificări, în care sa se menționeze exact numărul comenzii înregistrate, data efectuării comenzii, datele de identificare ale clientului astfel cum acestea au fost menționate în comandă. În cazul în care modificările efectuate nu respecta condițiile cumulative astfel stabilite, este exclusa culpa vânzătorului în ceea ce privește onorarea comenzii în condițiile comunicate inițial, fără a se tine cont de modificările comenzii efectuate de către client.

Comanda Offline

Sunați la numărul de telefon afișat pe site, la secțiunea contact, pentru a primi toate indicațiile și informațiile necesare despre înscrierea în baza de date, comenzi, informații produse sau ajutorul unui specialist. Comenzile telefonice efectuate nu determină asumarea de obligații de către vânzător, fără ca aceste comenzi să fie confirmate în scris, potrivit indicațiilor primite. Clientul are obligația ca după primirea confirmării de comanda pe email, să verifice cu atenție toate informațiile și să notifice imediat angajații companiei de eventualele erori survenite. Compania nu va fi ținută responsabila pentru orice întârzieri sau greșeli de comunicare cauzate de greșeli ale clientului, omisiuni, întreruperi, ștergere de fișiere din email, erori, defecțiuni, viruși, întârzieri în operare sau transmisie, fie că sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicație, furt, distrugere sau acces neautorizat în bazele de date, sistemele sau serviciile proprietatea companiei.

Condiții și modalități de plata

Produsele comandate prin intermediul dolceflora.ro se achită potrivit opțiunii selectate in cadrul comenzii, respectiv:

prin sistem ramburs la primirea coletului cu produsele

prin ordin de plata in contul firmei – în acest caz, plata se va face anticipat, cumpărătorul asumându-și ca produsele comandate vor fi pregătite pentru livrare doar ulterior comunicării de către cumpărător a dovezii plătii, urmată de creditarea contului vânzătorului. În condițiile în care plata nu este efectuată în termen de maxim 2 zile de la confirmarea comenzii, vânzătorul este în drept să suspende executarea comenzii și nu poate fi obligat să mențină indisponibilizate produsele comandate.

prin alte metode convenite la vânzare sau semnarea contractului, după caz – în acest caz, se va stabili in mod expres de către vânzător și cumpărător, care este modalitatea de plată convenită.

O comandă poate trece prin următoarele stadii:

  • comanda în curs de confirmare – primul stadiu, după ce finalizezi pașii din formularul de comandă
  • comanda confirmata – atunci când colegii noștri se ocupa de comanda ta. În acest stadiu sunt și comenzile ce includ produse care sunt realizate pe comanda sau necesită import.
  • comanda livrată – este stadiul în care coletul a fost ridicat de curier și este în drum spre tine.
  • comanda anulată – poți să soliciți oricând anularea comenzii, în cazul în care te-ai răzgândit, însă dorim să ne anunți la timp adică în aceeași zi cu plasarea comenzii, pentru a evita expedierea produselor.
  • Comanda ta poate fi anulată și din alte motive, cum ar fi:
    • neacceptarea de către bancă emitentă a cardului Clientului, a Tranzacției, în cazul plătii online;
    • invalidarea Tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de către www.doceflora.ro, în cazul plătii online;
    • datele furnizate de către Client, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;
    • comanda este returnată.

Contactul telefonic pentru solicitarea de informații sau modificări ale comenzii în cazul în care nu ai acces la email este 0752246003 în intervalul orar 10:00 – 18:00 de luni pana vineri .

 

Livrare produse

Produsele sunt livrate la adresa indicată de către cumpărător, ca adresa de livrare, în termen de minim 24 de ore și maxim 5 zile de la data confirmării comenzii pentru toate produsele care se afla pe stoc și în termen de 14 – 100 zile pentru produsele care se produc doar pe baza de comandă fermă (cu condiția creditării contului bancar al vânzătorului, în cazul în care plata se face anticipat, prin ordin de plată în contul societății). În condiții de temperatura sub 0 grade Celsius, ne rezervam dreptul de întârziere a livrării produselor, cu contactarea clientului în prealabil.
Adresa și condițiile concrete de livrare vor fi stabilite împreuna cu sau comunicate cumpărătorului, ulterior efectuării și confirmării comenzii. În acest sens, un agent de vânzări va contacta cumpărătorul în timpul programului de lucru, respectiv în intervalul orar  10:00 – 18:00 de luni pana vineri pentru a-i transmite detaliile livrării.
Costul transportului este în sarcina exclusivă a cumpărătorului și se cuantifică în funcție de numărul de produse comandate, volumul sau greutatea acestora. În cazul în care livrarea se face prin mijloacele propuse de către vânzător, costul exact al livrării se stabilește prin aplicarea tarifului partenerului de curierat. Pentru mai multă claritate, în toate cazurile în care o comandă este pregătită de livrare și expediată către adresa indicată ca fiind adresa de livrare, costurile aferente transportului sunt în sarcina exclusiva a cumpărătorului, indiferent dacă comanda este livrată sau nu, inclusiv în caz de refuz de primire/indicarea unei adrese eronate etc., sau din orice alte motive ce nu pot fi imputate în mod exclusiv societății vânzătorului. Produsele comandate se livrează oriunde în București si  în țară, prin servicii de curierat rapid sau altă metodă dorită de client. În cazul în care modalitatea de livrare este stabilită de client, livrarea produselor se va face pe riscul exclusiv al cumpărătorului.
Din motive de securitate, se solicită semnarea ordinului de livrare a comenzii. Nu se fac livrări către Căsuțe Poștale și Oficii Poștale sau cu serviciul de curierat Poșta Română. Vă rugăm să verificați, la livrare, conformitatea comenzii: numărul de cutii, integritatea pachetului, corespondența codului de livrare cu cel din comandă. Vă rugăm să semnalați orice lipsă a conformității, în scris, atât în documentația firmei de curierat, cât și pe adresa contact.dolceflora@gmail.com Dacă produsul primit este deteriorat, se recomandă returnarea lui în starea inițială, prin intermediul aceluiași transportator, fără a-l utiliza și fără a desprinde etichetele.  Pierderea sau deteriorarea produselor comandate pe Website trece în responsabilitatea dumneavoastră, odată cu semnarea documentelor de transport. În cazul returnării din orice motive a produselor comandate, vânzătorul nu poate fi obligat să restituie clientului costurile aferente vânzării și/sau costurile de transport (i.e. atât costurile de livrare, cât și costurile de retur al produselor), cu excepția situațiilor expres reglementate în prezentele TCG. În cazul refuzului de primire/imposibilității de livrare din motive imputabile și cumpărătorului/destinatarului comenzii, vânzătorul nu își asuma nici o răspundere cu privire la starea produselor comandate și nu asigura în niciun fel returnarea parțială sau integrală a contravalorii comenzii.
Destinatarul coletului poate fi contactat telefonic înaintea livrării, pentru confirmarea traseului de distribuție. Destinatarului nu i se va comunica în avans ce anume urmează sa primească, folosindu-se termenul general de “colet”.
Societatea noastră nu își asumă nici o obligație dacă livrarea nu poate fi efectuată datorită informațiilor de livrare eronate, refuzului de primire din partea destinatarului sau dacă destinatarul nu poate fi contactat la datele furnizate de către client, situații de vreme extreme (cu titlu exemplificativ: cod galben / cod roșu / cod portocaliu), acces limitat la adresa, perioade foarte aglomerate tip 14 februarie, 1 martie, 8 martie, Paste, Crăciun etc. Expediția comenzii în cauză se poate redirecta contra cost în o nouă locație cu livrare în termen de 48 de ore. Nu poate fi considerată nelivrată o comandă aflată într-o astfel de situație. Ne angajăm să oferim în cel mai scurt timp detaliile referitoare la statusul unei livrări clienților noștri atunci când ne sunt solicitate, telefonic sau în scris, folosind datele de contact publicate pe site-ul vânzătorului, și să facem tot ce este posibil pentru a facilita livrarea comenzilor.

Condiții aplicabile pentru comenzile efectuate de către persoane fizice, în nume propriu, având calitatea de consumatori, potrivit legislației in vigoare

Prevederile secțiunii 6 din prezentele TCG au aplicabilitate exclusiv în ceea ce privește vânzarea de produse prin intermediul site-ului dolceflora.ro, pe baza unor comenzi efectuate în nume propriu de către persoane fizice care au calitatea de consumatori, cu condiția ca aceste comenzi sa fie realizate în nume și interes propriu. În cazul în care prevederile prezentei secțiuni, care se aplica cumulativ cu restul prevederilor TCG, sunt contradictorii cu orice alte dispoziții din cadrul prezentelor TCG, prevalează prevederile secțiunii 6, care se completează cu orice dispoziții imperative care reglementează drepturile consumatorului. Totodată, in cazul in care prezentele TCG sunt contradictorii cu prevederile legale imperative care reglementează în favoarea persoanelor fizice, comercianți, anumite drepturi, în vigoare la data încheierii vânzării, prevalează prevederile legale privind protecția consumatorilor.

6.1. Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produselor.

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt in sarcina exclusivă a cumpărătorului. Totodată, transportul produselor pentru retur se realizează pe riscul cumpărătorului, până la momentul semnării recipisei de primire de către reprezentantul legal al vânzătorului sau persoana expres împuternicită pentru primirea produselor returnate.
Pentru exercitarea dreptului de denunțare unilaterală a contractului trebuie să ne informați în scris, pe adresa contact.dolceflora@gmail.com. Rambursarea sumelor se va face în cel mult 30 de zile de la data primirii produselor de către vânzător, cu respectarea cumulativa a condițiilor stabilite pentru retur, data la care vânzătorul va confirma primirea și operarea denunțării unilaterale, în măsura în care sunt respectate condițiile cumulative din prezenta secțiune.
Nu pot fi denunțate unilateral contractele de vânzare-cumpărare având ca obiect produse considerate perisabile (având aceasta mențiune marcată pe ambalaj și în detaliile produsului în site), respectiv produse care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada sau deteriora rapid, precum și orice produse realizate la comandă și/sau personalizate, realizate în funcție de specificațiile consumatorului. Pentru a fi acceptata returnarea produselor acestea trebuie sa fie în aceeași stare în care au fost livrate (să aibă etichetele și ambalajul original, să nu fie folosite sau deteriorate; integritatea documentelor însoțitoare, împreună cu care vânzătorul a livrat produsul). Coletul trebuie să conțină și Formularul de Retur completat cu toate informațiile necesare. Formularul de Retur îl puteți solicita la adresa contact.dolceflora@gmail.com. Pentru a putea soluționa cât mai grabnic cererea dumneavoastră de restituire, vă recomandăm să rambursați produsele prin intermediul firmei de curierat Fan Courier.

6.2. În conformitate cu Legea nr. 296/2004 privind Codul Consumului si Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, declarăm că produsul livrat corespunde descrierii realizate în cadrul website-lui dolceflora.ro, respectiv respecta calitățile descrise în cadrul secțiunii de prezentare a produsului. Vânzătorul răspunde pentru lipsa conformității existentă la momentul livrării produselor. Nu poate fi angajată răspunderea vânzătorului pentru prejudicii cauzate clientului raportat la aprecieri/estimări ale acestuia din urmă, cu privire la calități ale produsului care nu au fost menționate expres în cadrul descrierii produsului. Totodată, neconformitățile rezultate din transportul sau utilizarea/instalarea în condiții necorespunzătoare, naturii perisabile a produsului nu pot fi reclamate și imputate vânzătorului. Garanția acordată pentru produse se acordă la prezentarea produsului împreună cu Factura Fiscala, Certificatul de Garanție și Conformitate, care atestă achiziționarea bunului și întreaga documentație aferentă. Garanția și Conformitatea vor fi înscrise pe factura de achiziție pentru fiecare categorie de produse în parte. Pentru a beneficia de garanția produselor, cumpărătorul se obliga sa respecte întrutotul instrucțiunile de utilizare și întreținere, în măsura în care acestea au fost furnizate de producător/vânzător.

Date cu Caracter personal

Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și liberă circulație a acestor date, modificată și completată, dolceflora.ro are obligația de a administra în condiții de siguranța și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră. Scopul colectării datelor este : informarea utilizatorilor privind situația contului de pe dolceflora.ro, informarea utilizatorilor/clienților privind evoluția și starea comenzilor, evaluarea produselor și serviciilor oferite, pentru reclamă, marketing și publicitate.
Astfel, dolceflora.ro poate notifica utilizatorii privind ofertele curente prin newsletter săptămânal, și poate trimite felicitări, cupoane cadou sau alte mesaje speciale. Dolceflora.ro nu promovează SPAM-ul. Orice utilizator care a furnizat explicit adresa sa de email pe site-ul dolceflora.ro poate opta pentru ștergerea acesteia din baza noastră de date, printr-o solicitare scrisă, trimisa la adresa contact.dolceflora@gmail.com 
Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi utilizate în scopul pentru care le-ați furnizat, pentru a administra, a sprijini si a evalua serviciile noastre și a preîntâmpina încălcarea securității, a legii și a termenilor noștri contractuali.
De asemenea, dolceflora.ro va furniza datele dumneavoastră cu caracter personal altor companii cu care se afla in relații de parteneriat, dar numai după ce ne-am asigurat printr-un contract că aceste informații sunt păstrate în siguranță și că furnizarea acestor informații personale se face conform legislației în vigoare, după cum urmează: furnizori de servicii de servicii de marketing, tel marketing sau alte servicii, alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piață a produselor și serviciilor noastre, asiguratori.
Informațiile dumneavoastră cu caracter personal pot fi furnizate și către Parchet, Politie, Instanțele judecătorești și altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiați de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a va adresa justiției. Totodată, aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea datelor cu excepția situațiilor prevăzute de lege. Pentru exercitarea acestor drepturi, ne puteți adresa o cerere scrisă, datată și semnată la adresa: contact.dolceflora@gmail.com

Litigii

Orice litigiu apărut între Local Taste SRL și client va fi rezolvat pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, litigiul va fi soluționat de instanțele romane competente de la sediul Local Taste SRL.

POLITICA COOKIES

Putem sa înregistram ‘cookies’ în calculatorul dumneavoastră. Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur și simplu “cookie”) este un fișier de mici dimensiuni, format din litere și numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se accesează Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisă de către un web-server unui browser (ex: Firefox, Internet Explorer, Chrome) și este complet “pasiv” (nu conține programe software, viruși sau spyware și nu poate accesa informațiile de pe hard-disk-ul utilizatorului). Un cookie este format din 2 părți: numele si conținutul sau valoarea cookie-ului. Mai mult, durata de existenta a unui cookie este determinată; tehnic, doar web serverul care a trimis cookie-ul îl poate accesa din nou în momentul în care un utilizator se întoarce pe website-ul asociat web serverului respectiv.

Cookie-uri proprii – first-party cookies:

PHPSESSID și visited – durata: sesiunea curenta – rol: Păstrează sesiunea utilizatorului activă.

Cookie-uri ale tertilor – third party cookies (cookie-uri de la terte entitati):

__unam – Google Analytics – durata: 8 luni – rol: Retine informații anonime despre interacțiunea utilizatorului cu site-ul (exemplu: timpul si data interacțiunii cu diverse materiale de marketing sau pagini care au adus utilizatorul pe site);

__utma – Google Analytics – durata: 2 ani – rol: Retine informații anonime despre interacțiunea utilizatorului cu site-ul (exemplu: timpul si data interacțiunii cu diverse materiale de marketing sau pagini care au adus utilizatorul pe site);

__utmb – Google Analytics – durata: 30 de minute – rol: Retine informații anonime despre interacțiunea utilizatorului cu site-ul (exemplu: timpul si data interacțiunii cu diverse materiale de marketing sau pagini care au adus utilizatorul pe site);

__utmc – Google Analytics – durata: sesiunea curenta – rol: Retine informatii anonime despre interactiunea utilizatorului cu site-ul (exemplu: timpul si data interacțiunii cu diverse materiale de marketing sau pagini care au adus utilizatorul pe site);

__utmmobile – Google Analytics – durata: 2 ani – rol: Retine informații anonime despre interacțiunea utilizatorului cu site-ul (exemplu: timpul si data interacțiunii cu diverse materiale de marketing sau pagini care au adus utilizatorul pe site);

__utmx – Google Analytics – durata: 1 an si jumătate – rol: Retine informații anonime despre interacțiunea utilizatorului cu site-ul (exemplu: timpul si data interacțiunii cu diverse materiale de marketing sau pagini care au adus utilizatorul pe site);

__utmxx – Google Analytics – durata: 1 an si jumătate – rol: Retine informații anonime despre interacțiunea utilizatorului cu site-ul (exemplu: timpul si data interacțiunii cu diverse materiale de marketing sau pagini care au adus utilizatorul pe site);

__utmz – Google Analytics – durata: 6 luni – rol: Retine informații anonime despre interacțiunea utilizatorului cu site-ul (exemplu: timpul si data interacțiunii cu diverse materiale de marketing sau pagini care au adus utilizatorul pe site);

_ga – Google Analytics – durata: 2 ani – rol: Retine informații anonime despre interacțiunea utilizatorului cu site-ul (exemplu: timpul si data interacțiunii cu diverse materiale de marketing sau pagini care au adus utilizatorul pe site);

AID – Google.com – durata: 1 an si 3 luni – rol: Retine informații despre interacțiunea utilizatorului cu servicii Google precum Google Maps, Google Calendar, Google+ etc.;

APISID – Google.com – durata: 2 ani – rol: Retine informații despre interacțiunea utilizatorului cu servicii Google precum Google Maps, Google Calendar, Google+ etc.;

YouTube Cookies si/sau Vimeo Cookies – in cadrul site-urilor noastre sunt inserate clipuri video YouTube sau Vimeo. Acestea pot instala module cookie (de sesiune/persistente) pe calculatorul dumneavoastră doar in momentul in care se dorește redarea acestora (play). Mai multe informații găsiți pe pagina https://support.google.com/youtube/answer/171780?hl=ro-RO.

OPRIRE COOKIE-URI?

Utilizatorii își pot configura browser să respingă fișierele cookie. Dezactivarea si refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite pagini impracticabile sau dificil de vizitat. Mai multe informații despre cookie-uri puteți găsi pe site-ul www.allaboutcookies.org sau http://www.youronlinechoices.com/ro. Este posibila setarea din browser pentru ca aceste cookie-uri sa nu mai fie acceptate sau poți seta browser ul să accepte cookie-uri de la un site anume. Toate browser ele moderne oferă posibilitatea de a schimba setările cookie-urilor. Aceste setări se găsesc de regula în „opțiuni” sau in meniul de „preferințe” al browser ului tău. Pentru a înțelege aceste setări, următoarele linkuri pot fi folositoare, altfel puteți folosi opțiunea „ajutor” a browser ului pentru mai multe detalii:

Setari cookie-uri Internet Explorer

Setari cookie-uri Mozilla Firefox

Setari cookie-uri Chrome

Setari cookie-uri Safari

Pentru setările cookie-urilor generate de terți, puteți consulta si site-ul: http://www.youronlinechoices.com/ro/.

 

Politica de vânzare online

Produsele și serviciile comercializate de www.dolceflora.ro sunt produse obținute prin prelucrarea manuală a florilor, ambalajelor și alte materiale folosite la crearea buchetelor, aranjamentelor și/sau altor produse comercializate sau preluate în stadiul de produs finit de la diverși furnizori.

Accesul în vederea efectuării unei Comenzi ii este permis oricărui Utilizator sau Client. Din motive justificate www.dloceflora.ro își poate rezerva dreptul de a restricționa accesul Utilizatorului/ Cumpărătorului în vederea lansării unei Comenzi si/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Utilizatorului/Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel www.dolceflora.ro. Pentru informații referitoare la restricționarea accesului pe www.dolceflora.ro Utilizatorul/Cumpărătorul se poate adresa contact.dolceflora@gmail.com cu privire la motivele care au condus la restricționarea accesului pe website.

Toate informațiile folosite pentru descrierea Produselor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice/dinamice/prezentări multimedia etc) nu reprezintă o obligație contractuala din partea www.dolcelfora.ro, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

Promoțiile și ofertele prezentate pe www.dolcelfora.ro, sunt valabile într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.

Comunicarea cu www.dolcelfora.ro,  se poate efectua prin datele de contact menționate în secțiunea “Contact”.

Orice comandă neconfirmată de către reprezentanții www.dolcelfora.ro nu are valoarea unui Contract.

Mesajul de notificarea afișat, imediat după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă confirmarea Comenzii. Această notificare se face electronic (prin email) sau telefonic.

Contractul se consideră încheiat între www.dolcelfora.ro și Client în momentul primirii de către Client de la www.dolcelfora.ro prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de confirmare a Comenzii. Așadar, Contractul intră în vigoare la confirmarea Comenzii de către www.dolceflora.ro

În cazul plăților online www.dolcelfora.ro nu este și nici nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru aceasta acțiune o poarta numai Clientul.

 

Clauze generale

Prezentul document stabilește condițiile de vânzare-cumpărare de produse prin intermediul site-ului dolceflora.ro, inclusiv termenii și condițiile în care puteți utiliza site-ul aerium.ro. De asemenea, accesul pe site se va face sub autoritatea termenilor si condițiilor prezentate in acest document. Utilizarea site-ului ca vizitator, înregistrarea ca utilizator și achiziționarea produselor din gama oferită pe site presupun implicit acceptarea tacită și fără rezerve a acestor termeni și condiții, cu toate consecințele care reies din acestea. Utilizarea site-ului se va face cu scopul de a vizualiza produsele și informațiile despre acestea și despre magazin, precum și de a crea un cont care să servească la achiziționarea produselor dorite. Utilizarea site-ului în alte scopuri decât cele menționate este interzisă. Local Taste SRL poate aduce în orice moment modificări asupra conținutului site-ului dolceflora.ro, modificări de structură și accesibilitate, poate sista furnizarea informațiilor pe site, fără a necesita un acord prealabil și fără a acorda vreo notificare către utilizatori sau către terțe persoane.